Vuxenpoäng

Så är helgen till ända och ytterligare en vecka är snart förbi. Så fort tiden går!
Mina gäster åkte hem igår morse. Har vart kul att ha lite sällskap. I helgen var vi till Kalmar och Borgholm och kika. Med pryltokig morbror var det Media Markt och NetOnNet som var dagens huvudattraktioner. ;-) Jag fick till slut byta min dvd-spelare som bara krånglat, så nu har jag en LG istället. Förhoppningsvis kommer den fungera bättre. På söndagen sen var vi till Vimmerby, höstmarknad på Astrid Lindgrens värld. Åkte därifrån med en julstjärna som ska sitta i köket eller sovrummet (tänkte köpa två så jag slapp bestämma mig för vilket, men tyvärr fanns bara en kvar....), ett ljus och tre flaskor saft.
Det var helgen i stora drag.

Idag var jag på bilverkstan och bytt däck på min bil. Tänk så många vuxenpoäng jag skaffat mig de senaste månaderna, fast jobb, egen lägenhet, egen bil, åker på verkstan efter jobbet, i plånboken finns både Volvo- och Ica-kort. Så kan det gå.

Snart är det helg igen... Och om en vecka sen är det grejer som händer! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja du Hanna, det fattas bara en sak ;)

2008-10-29 @ 21:18:56
Postat av: Niklas

LG är bra! Men lär dig byta hjul själv vetja. ;)

2008-10-29 @ 23:54:37
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0