Dep-dag

Så var det helg igen, halleluja! Hade bara dep idag, och innan en sån dag känns det rätt tungt med så lite variation. Men när man väl sätter igång går det faktismt rätt bra så länge allt flyter på som det ska. Och det har det gjort idag, så jag ska inte klaga. Sen gör det väl sitt till att det är fredag också, då kan man stå ut med det mesta. ;-)

Igår gick jag en sväng efter jag lämnat tillbaka bilen, och det är så härligt att gå genom hamnen och sen följa vattnet hemåt när det skymmer ute och man bara ser konturerna av svanarna som ligger där ute i vattnet och simmar omkring, och långt där ute lampor från Öland. Då är jag ganska nöjd med att ha flyttat hit ner ändå. =)

Jessica - Nja, det blir nog aldrig någon hemtjänstare av mig. =) Jag har nog gjort mitt inom den branschen nu. Då köper jag nog hellre min egen Focus! =) Och Granathen syntes till, men inte mer än så. ;-)

Karla - Spa-besök låter toppen, jag är på! Vi kan kolla om det finns nåt bra på Skansen i Färjestaden, eller om det finns nåt annat sjysst spa här i krokarna. Vi får kika runt och boka sen när lönen kommer. =)

Ikväll blir det tacos, Idol och något gott att dricka med Karla. Trevligt värre! Innan det ska jag hinna plocka undan lite här hemma, sen ska jag hämta ut ett paket på Konsum och hinna in på systemet. Bäst att sätta fart....

Kommentarer
Postat av: Hon som alltid har tråkigt

Hanna upptadera!!!

2008-10-16 @ 18:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0