Brödbak

Fredag och helg, halleluja! Blev satt på ass mot slutet av dagen igen, rens dessutom, så jag blev en halvtimme ungefär sen därifrån. Gjorde väl inte så mycket egentligen, alltid bra med lite extra komp. Var in på köpingen och hämtade min tårta och uträttade ärende åt morbrors sambo som är på väg hit nu, och sen dess har jag vart hemma och bakat bröd och städat järnet! Därför är lägenheten nu finare än nånsin, och gästerna är på ingång om sisådär 1,5-2 timmar. Planerna är bland annat höstmarknad på Astrid Lindgrens värld i Vimmerby, och sen det vanliga, Kalmar, Öland etc. Kommer nog bli toppen!

Nu ska jag kolla på Lars i Idol, och vänta på Johan Palm sen. Underbara lilla kille! =)

Trevlig helg alla ni där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0