Winter wonderland

Imorse blev jag minst sagt rätt förvånad när jag klev upp och tittade ut genom fönstret och såg ett helt snötäckt Ljungnäs. Vi hade fått ungefär en decimeter snö, och det hade jag faktiskt inte väntat mig här nere. Men man slutar aldrig förvånas. =)

Dagen har vart rätt lugn idag, större delen av förmiddagen har jag spenderat på kommunhuset och suttit i ett möte med Folkhälsorådet. Egentligen var vi två från kliniken som skulle gå och representera Folktandvården, men sköterskan hade så mycket annat att göra, så jag fick gå själv. Kändes som ganska bortkastad tid, inte så mycket som berörde oss. Får se om jag måste iväg på det där igen eller om det kanske går att hoppa över framöver.

Slutade vid 3, och då skyndade jag mig tillbaka hem och bytte kläder och sen gick jag ut och gick en timme. Tyvärr hade solen börjat gå ner då, så det var mörkt innan jag var hemma igen. Hoppas vädret är lika fint resten av helgen!

Nu har jag precis haft en fin middag helt på egen hand. Fredagkväll och allt, så jag tänkt att jag måste ha i mig lite riktig mat ikväll. Det blev kycklingnuggets, ris och currysås. Dessutom vitlöksbröd och tända ljus, ni kan ju bara tänka er vad bra jag har det! =p

Nu ska jag se ikapp förra veckans Idol så jag är med i leken när nästa avsnitt går av stapeln senare ikväll.
Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0