Synsk?

Förresten så tror jag att jag är lite halvsynsk! =) Idag när jag stod i badrummet kom jag att tänka på farmor och farfar och hur länge sen det var jag pratade med dom. Rättare sagt har vi inte pratat sen jag var i Sthlm, och det är ju länge sen nu. Tänkte iaf på att jag borde ringa dom snarast för att kolla läget. Telefonen börjar ringa, och jag bara visste vem det var. Mycket riktig, när jag får upp telefonen ur fickan och kollar på displayen - Farmor å farfar ringer. Inte första gången heller jag kommer att tänka på nåt jag inte tänkt på på länge, en person eller liknande, så tar det inte många minuter innan jag stöter på just den personen. Synsk? Sjätte sinne?

Kommentarer
Postat av: Niklas

hur många gånger har du tänkt på din farmor och farfar senaste säg 2 månaderna?



Att dom ringer en gång av 1000 är ju ingen jätteskräll.. ;)



Fast det är lite skumt med vissa som påstår sig göra sånt där ofta, det sårar skeptikern i mig att behöva erkänna det.

2008-11-02 @ 23:52:09
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0