Slapp helg

Så börjar helgen lida mot sitt slut. I fredags kom Klara över och vi drack drinkar, smaskade Toblerone, såg Idol, dansade Twister och såg sen slutet av Mean Girls. Trevlig fredag-kväll!

Igår sov jag till kl 13... 12 timmars sömn. Tragiskt kan tyckas, men det var väldigt välbehövligt efter den här jet-laggade veckan. Har vart helt och totalt slut på förmiddagarna den här veckan. Förhoppningsvis ska jag vara mer i fas nu efter maraton-sömnen igår natt. =) Var ut och gick en timme, och sen var jag bara hemma.

Likadan har den här dagen sett ut. Sov inte lika länge, men jag har vart ute och gått en timme och sen mest suttit inne. Idag har jag suttit och knåpat med en fotobok som mormor ska få i julklapp. Sen hamnade jag på ticnet. Helgerna framöver är ju rätt fullbokade, men eftersom Anders inte kommer ändå så finns det en obokad helg kvar innan jul. Kanske rätt skönt kan tyckas, men å andra sidan så är det ju roligare att ha nåt att göra. Tur då att jag har K som hakar på mina galna förslag. Om några veckor gör vi därför en road-trip till Strängnäs och hejar på Larz-Kristerz och Scotts i Dansbandskampen! Det ni. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0