Picknick

Dagarna bara går, och just i såna här tider är det faktiskt riktigt bra! Jag och Karla räknar bara ner dagarna nu. Nästan så man vill citera en gammal schlagerlåt; Nu är det nåt stort på gång, ja snart ska nånting hända. Känns rikigt skoj, vet inte om jag riktigt fattat att det faktiskt snart är dags. Ska bli SÅ kul och SÅ spännande! =) Too bad för alla er där ute dock, för det kommer nog bli dåligt med uppdateringar ett tag framöver. Men håll tillgodo, om sisådär två veckor kommer jag a massor att berätta. =)

Helgen har vart rätt lugn. Kalmar igår. Bara Karla som storhandlade, själv kom jag hem nästan lika rik som när jag åkte, bara ett Super Meal på Sibylla fattigare. Bra jobbat, Hanna. Idag var vi ut på Lövö och hade picknick i det fina vädret. Kom inte iväg förrän rätt sent på eftermiddagen så det var rätt kyligt, men vad gör väl det. Skönt att komma ut och få lite luft.

Nu ska jag återgå till ännu ett avsnitt av Sex and the city.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0