På vägen

Nu sitter hela familjen B i bilen på väg hem till Edsbyn, första gången på några månader vi är samlade allihopa! Jag flög upp till Arlanda igårkväll, och där mötte mamma och pappa mig. For till hotellet och lyckan var gjord när Idol inte hade hunnit börja än, så jag hann faktiskt se hela. =)

Imorse var det tänkt att Lisa skulle landa vid 7,40, men när jag slog på datorn strax efter 6 imorse och kollade på Arlandas hemsida visade det sig att planet beräknades landa redan 6,55, så det blev lite bråttom där. Hann med lite frukost och sen iväg. Två gånger har jag överraskat folk i ankomsthallen på Arlanda, och två gånger har jag fått en frågande blick tillsammans med orden "Vad gör du här?". Så jag får nog börja ge upp det där med överraskningar nu. Den där filmversionen när allting runtomkring försvinner och man springer mot varandra med öppna armar i slowmotion vill liksom aldrig riktigt infinna sig i verkligheten. =p Får se om jag någon gång träffar på någon som är värd att möta upp i en ankomsthall, men just för stunden tror jag att jag lägger det på is för ett tag framöver. =p

Vi har svängt av E4 för en liten stund sen och ska in till Bollnäs en snabbis och hämta ut några tågbiljetter jag inte har hämtat än. Får se sen om det kommer förbi någon släkt och hälsar på under dagen? Jag tänkte iaf ställa mig och baka så snart som möjligt, hittade ett recept i en Allers/Hemmets journal/nånting på jobbet som jag tyckte såg gott och juligt ut.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så bra du att du är "hemma"! Tänkte höra med dej då när vi ska kunna ses i helgen, imorrn(söndag) då eller?? Vet inte när du tänker åka tillbaka heller.

2008-11-29 @ 12:05:55
Postat av: Niklas

Usch vad du flyger mycket...





Skäms du inte?? =P



Inte nog med att du gör mig avundsjuk, dessutom bidrar du till dom massiva 2% av växthuseffekten som flyget står för. Tvi dig. =P

2008-11-29 @ 12:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0