New York del 2

Ett annat evenemang vi var på var Radio Citys' Christmas Spectacular. Enligt säkra källor en typisk New York-grej. Det var rätt tufft, lite river-dance-aktigt. Dom hoppade runt där och sprattlade och sparkade med benen, och givetvis exakt samtidigt. Mot slutet var det Jesus och Marias tur att göra entré. Jag tyckte det var lite häftigt först att de hade riktiga får på scenen, och än mer när det ögonblicket senare kom in en åsna och en gäng kameler på scen! =)

   

Större delen av veckan sen bodde vi hos Lisa och familjen i Westport. Första dagen var vi ut till havet, fint men blåsigt. Kollade runt och shoppade lite på Main Street. Såg en tvättbjörn ute på gården sen, bara en sån sak. =)

Senare i veckan var vi på Danbury Mall och shoppade. Hittade faktiskt en hel del kläder, så väskan var överfull när jag skulle hem vill jag lova. Men riktigt nöjd blev jag, så jag antar att det var värt det. =) Vi var på bio också, Role Models. Faktiskt riktigt rolig, vet inte om den kommit till Sverige än men när/om den gör det är jag absolut på att se den igen. Efter bion käkade vi middag på Friendly's. Riktigt god mat och dryck och glass och dessutom till ett riktigt bra pris. Kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0