Kommentarsvar...

Haha, ja du Niklas, det har blitt rätt mycket flygningar på senare tid, men inte skäms jag för det! =p Hittills är jag uppe i 13 flygningar i år, och ytterligare minst tre till kommer det bli innan året är slut. Och det har ju blivit en svårfrånkomlig tradition att sända ett litet sms till dig varje gång när jag boardat, så det får du stå ut med. ;-) Jag gillar förresten SAS-kaptenerna, dom är så duktiga på att prata och berätta en massa. Igår fick jag till exempel veta vad flygplansmodellen hette (det har jag glömt...), att vi vid lyftningen vägde 48 ton, och hade en hastighet på 250 km/h. Ifall du undrar... =p Hm, vad konstigt det såg ut att skriva lyftningen. Men vad kallas motsatsen till landningen...? Kommer inte på nåt bra ord.. =p

Och Jessica, vi ses imorron! =)

Kommentarer
Postat av: Niklas

Tja, på svenska finns väl inget bra uttryck. Take-off är ju annars gångbart. Men start brukar vara svårt att missförstå.



250 km/h vid lyftningen då hoppas jag och inte i luften, för isåfall var det ett klent plan. ;)

2008-11-29 @ 17:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0