Greetings from Westport

Hej pa er alla dar hemma!
Som kanske de allra flesta av er redan vet nu sa ar jag ute pa vift i vida varlden. Lamnade Monsteras i torsdags kvall, och i fredags anlande vi till Newarks flygplats i New York. Motte sedan upp min lillasyster pa Grand Central, och sedan dess har vi spenderat en aktiv helg pa Manhattan. Har sett det mesta som ska ha setts. Mer utforlig info kommer senare nar jag ar hemma igen, nu vill jag hellre passa pa att njuta av min tid har! :)

Ha det sa bra sa hors vi!

 
Lisa, Central Park, Hanna

 
Vi pa Madame Tussauds, i bakgrunden skymtas Times Squares alla neonljus.


Tva systrar och en gudinna.

(Niklas, dina specialbilder kommer senare.... =p )

Kommentarer
Postat av: Niklas

Haha, det där lät ganska dumt så du vet!! =D



"dina specialbilder", haha.

2008-11-11 @ 00:00:40
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0