TupperWare

Och dagarna bara försvinner....

Igår var jag ute och åkte hela dagen med min morbror och min kusin. Efter att ha hämtat min pärla så var vi in på diverse bil- och prylaffärer. Har man en besatt morbror så har man. ;-) Var till Söderomsjön en sväng och visade upp och lämnade broschyrer. Snillena spekulerade och kom till slut på hur man får upp huven och var oljestickan sitter. Den var på max, så det behöver jag inte fundera på än på ett tag.
Var hur trött som helst när jag kom hem. Jag och nyhemkomna lillasyster var till Vängsbo. Vid 8-tiden nångång gick jag ut och gick en sväng för att vakna till. När jag kom hem sen ropade mormor och frågade om jag ville ha fika, så jag blev där nån timme. Så trots att jag kunnat somna på stört vid 8-tiden blev jag uppe till efter midnatt, efter lite diskussioner och spel på msn... Jag vann. =)

Idag har jag vart på TupperWare-party hos Anja, så därifrån gick jag 488 kr fattigare. Men oj vilken investering sen. Jag köpte en lök-hacka, så nu kommer jag spara in både en och två tårar där nere när jag inte kan leja nån annan att hacka min lök. ;-) Gott fika och allmänt trevligt annars.

Först idag kom jag igång med min vårdanalys också. Som alltid i sista minuten alltså. =) Men det funkar det också. Och tänk om fyra dygn är jag förhoppningsvis helt klar med min utbildning. Hoppas hoppas det går vägen på torsdag så man slipper komplettering. Det löser sig nog.

Nu ska jag gå och äta lite grillat och ladda för ESC sen.

Ha det bra alla underbara människor.

Kommentarer
Postat av: Gullan

"Ha det bra alla underbara människor."

Du är underbarast :)

2008-05-24 @ 20:26:27
Postat av: Niklas

Mitt kära Lettland kom iaf före vårt okära Sverige! HAHA!!!

2008-05-25 @ 19:13:46
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0