Trombon?

Idag har jag haft mina egna patienter. Har gått rätt bra. Lite ringrostigt känns det allt efter några veckors paus från kliniken, men det går bra ändå. Det är så underbart att vara där och kunna koncentrera sig helt på det så länge man är där. Imorgon jobbar jag bara till 12,30, känns lite halvtrist.
Ikväll drog en trombon in över Wisteria Lane. Eller hur vad det nu? Dagens lunchgarv på FTV, Edsbyn.

När jag slutat för dagen vid 14,30 så var jag bara hemma och tog det lugnt några timmar, sen gick jag och Jessica runt Ullungen. Därefter gick jag en extra vända ner på byn, så ungefär två timmar var jag ute och rörde på benen. Har lite småont i ena vaden nu, men det är det värt.

För övrigt säger jag som Orup ikväll,
Jag arbetar gärna för hårt och för länge
då märker jag knappast nån sorg

Kommentarer
Postat av: Niklas

Kolla på den här så blir du lite glad kanske. =)

Rolig video och bra låt.

http://www.youtube.com/watch?v=68qqyM-_K4w

2008-05-07 @ 14:35:00
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0