Sooooool!

Så var muntliga examinationen överstökad. Vet inte än hur det gick, mejl kommer att inkomma med resultatet under kvällen. Det var sjukt nervöst i början, jag mådde lite smått illa. Men det släppte när vi väl drog igång. Jag är ju inte den mest pratsamma av människor, och det vet ju Görel så väl vid det här laget. Så kommentaren "Nu ska vi ge ordet till någon som inte är lika snabb på att räcka upp handen.......... Hanna" har jag hört flertalet gånger idag. =p Trots att jag faktiskt inte var den som var allra tystast. Menmen.

Efter examinationen käkade vi på stan. Jag åt en halv kebab. Brände sönder gommen igår, så det är inte alls trevligt att äta längre. Svider och gör ont. Gick en sväng på stan. Var på kåren igen och skulle fixa med ett papper, men idag var dom på lunch. Så jag får ringa och be dom skicka.

Sen åkte jag hem. Kom hem vid 2, och då la jag mig i en solstol och lämnade den inte förrän 4 timmar senare. Så underbart härligt. Somnade en stund också, och vaknade när det började blåsa så smått. Men det var bara skönt, var så himla varmt innan. Så nu hoppas jag att det här vädret håller i sig, kommer kunna ligga ute och njuta hela helgen, utan en enda sak i världen att tänka på. Mmmmmm vad härligt. =)

Ikväll blir det ingen promenad, min ena vad gör så himla ont fortfarande så jag haltar när det hugger till som värst. Inte alls bra.

Sms:trafiken har vart fortsatt hög idag. Så det är ju kul att få känna sig riktigt poppis för en gångs skull. ;-p

Och svar på kommentar på tidigare inlägg, du är inte alls utfryst, men du är ju aldrig närvarande på msn nu för tiden! Hoppas vi ses där i helgen så ska jag uppdatera dig på alla detaljer. ;-)

Nu ska jag hoppa in i duschen och så småningom blir det nog filmkväll hos en gammal bekant. =)

Kommentarer
Postat av: jessicapersika

hmm...väldigt nyfiken på vilka beundrare du har fått nu...? e de farbror einar nu igen? :P hehe

2008-05-31 @ 11:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0