Soliga Rävaberg

Idag har solen och sommaren hittat till Rävaberg riktigt ordentligt. Jag sov till 11,30 ungefär. Hade tänkt åka ner på kliniken och hämta hem lite papper och börja skriva på en analys till skolan. Men det var ju så otroligt fint väder, så det blev inget av med det. La mig ute i min solstol (en otroligt bra investering måste jag säga) vid 12-tiden, och gick inte därifrån förrän 17,30. Tog tillvara på Tomas Ledins ord, solen skiner kanske bara idag. Så det blev 5,5 timme i total värme, mycket bättre än så blir det inte. Det gav resultat också, herre jösses vilka ränder man fick efter bikinin. Hoppas att vädret upprepar sig imorron så jag kan fritera ryggen en aning också. ;-)

Igår var vi iväg och firade födelsedagsbarn. Jag satt ute med gubbarna hela kvällen och lyssnade på deras diskussioner. Var mest fascinerad över hur många svordomar man kan hinna få med i en enda mening, och hur många ord man kan avsluta med -jävel(n). Ursäkta dålig svenska.

Såg Magnus Ugglas Var fan är mitt band när jag kom hem igår, och det var nog det bästa avsnittet hittills. Så klockren. Jag låg här och garvade för mig själv. :-) Såg det t.o.m. en gång till för en stund sen.

Det var väl allt för nu. Så håller vi alla tummarna för att solen skiner igen imorron.....

Kommentarer
Postat av: Niklas

Jag har en mystisk kärlek till folk som svär mycket. Det är så "jävla" roligt att höra. =)

Vilken mening som helst kan få mig att gapskratta bara den genomförs tillräckligt svärande.

Kanske för att jag själv aldrig gör det.

2008-05-11 @ 12:14:59
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0