Slut på helg

Klarade mig ganska lindrigt undan från släpandet i Ryggesbo. Jag tog på mig rollen som hundvakt istället och underhöll jycken. =) Gick en bit och sprang tillbaka sen. Att en så liten varelse kan ha så mycket kraft i de små benen övergår mitt förstånd. Jag hade svårt att hinna med honom. =)
Men lite var jag också med och släpade och slängde på elden. Var ruggigt varmt om man kom för nära.

Gick en kort sväng när vi kom hem. Sen har jag sett på tv och skrivit min epikris. Orkar dock inte läsa igenom och tänka till nåt mer nu, så jag gör det imorron och lämnar in den då.
Efter en snabb koll i almanackan kom jag också på att det börjar bli dåligt med tid över för vårdanalysen som vi ska skriva. Om en vecka ska den vara klar, jag har knappt ens börjat. Så det måste bli en intensiv vecka nu, med praktik/auskultation/seminarium på dagarna, och plugg på kvällarna sen. Kan man ju iaf planera i förväg, men känner jag mig själv rätt så spar jag väl allt till på lördag. =p

Imorron ska jag till Gävle på ytterligare en auskultationsdag. Moster ska också till Gävle, så jag ska åka med henne till tåget. Så nu är det dags att stänga butiken och hoppa i säng, om mindre än 7,5 timme kommer hon och hämtar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0