Shoppingdag

Idag har jag vart ut på äventyr. Gjort affärer och spenderat pengar så det stod härliga till. Bland annat har jag köpt bord och stolar som framöver ska stå på min balkong. En klänning till examen har jag också skaffat mig. Inte kanske den allra finaste man kan tänka sig och ingen drömklänning kan tyckas, men jag får nöja mig så när det blev som det blev med den andra.
Sen blev det ett lite större inköp också. Såg nåt på nätet igår som jag ville ha, och ett dygn senare var den min....=) Mer info om det inköpet kommer framöver.

Kom hem för nån timme sen. Fortfarande snöar det, har snöat nonstop i flera dagar nu. Därför har jag inte tagit mig utanför dörren mer än absolut nödvändigt de senaste dagarna. Nu tröttnade jag dock på det, och drog mig till minnes det dom säger, det finns inget dåligt väder.... För en vecka sen låg jag ute och stekte och struttade runt i bikini, så då kändes det ju jättekul att leta fram mössa, vantar och vinterjacka nu igen. =p Men det var ett nödvändigt ont för att kunna ta sig ut och gå en stund. Och det var faktiskt rikigt skönt att få lite frisk luft. Men snälla ge mig fint väder nu igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0