Rec/Ass

Och nedräkningen fortsätter. Börjar närma sig slutet av praktiken nu. Idag var jag placerad i receptionen och en del på ass. Efter en del ändringar i tidboken fick jag en egen patient också. Har vart lite småsegt idag. Inte haft så väldigt mycket att göra. Men å andra sidan är väl det ganska skönt också. Imorron ska jag ha mina sista patienter.

Det är fortfarande lite småhärligt väder ute. Inte sådär jättevarmt, utan snarare blåsigt och eländigt emellanåt, men ändå är det så fint på nåt sätt. Det är så härligt här hemma när solen försvinner bakom berget, det är så fint att sitta och titta ut över åkrarna. =)

Råkade tappa datorn i golvet när jag startade den när jag kom hem, och det var ju lite onödigt. Det var nån plastbit under som lossna, men jag vet inte om den är tänkt att vara en lucka så den ska gå att ta bort eller om det blev nu. Funkar skapligt gör den ju ändå tycker jag.

På kvällarna brukar jag ha fönstret öppet så det ska vara svalt i rummet när jag lägger mig. Igår somnade jag innan jag hann stänga det och dra ner persiennen, så imorse när jag vaknade var det både jätteljust och jättekallt. Brr. Inte riktigt säsong för att sova med öppet fönster än.

I övrigt har det väl inte hänt så mycket spännande. Ska lägga mig nu och läsa igenom mina tenta-anteckningar på karies och parod har jag tänkt, fräscha upp minnet lite inför slutexaminationen på torsdag. Usch, man kanske borde börja bli lite nervös nu...?


515057-1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0