Paranoid?

Ikväll mår jag rätt bra igen. Tidigare under dagen har jag känt mig bättre, inte bra. Men nu kan jag nog snart säga att jag mår bra igen. För tillfället iaf. =)

Mitt hjärnkontor är snart överbelastat av alla tankar, funderingar och analyser av det som händer och sker, eller som inte gör det för den delen. Som tur är har jag då folk som får stå ut med att lyssna på mina tankar. Och lugnar mig och säger att jag är "paranoida damen". Och som häromkvällen, när jag gett upp hoppet, svarade "jag hoppas åt dig". Det var nog bland det finaste nån har sagt till mig någon gång tror jag. Definitionen av vänskap. Tack. =)
Och det visade ju sig gå bra den gången. Riktigt bra. Så... Jag ska försöka sluta analysera. Tänka positivt. Det finns oftast rimliga förklaringar till allt. Det ordnar sig.

Det var allt svammel för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0