Klänningslös...

Idag kom ett brev från postorderfirman där jag beställt min examensklänning. De har flyttat fram leveransdatumet ett flertal gånger, och nu kläcker de ur sig att den inte kommer alls. Den är slutsåld. Så nu står jag här, mindre än tre veckor innan examen och har inte en blekaste aning om vad jag ska ha på mig. Hittade en jättefin klänning i HM som jag tänkte skicka efter istället, men den var det leverans i mitten av juni på..... Så synd, den var jättefin. Kanske köper den ändå. Eller kanske två, vet inte om jag vill ha en vit eller brun... =)

Så nu blir det till att panik-fixa en klänning på annat sätt... Nån som har tips på en fin klänning för en fattig studentplånbok?

Nu ska jag snart på banken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0