Hola Belgrad

Igår blev det schlager hos Jessica, och ojojoj vilket magplask för Sverige. =) Jag har aldrig gillat Charlottes låt, men nog hade hon väl förtjänat en lite bättre plats än 18:e iaf. Jag gillade Lettlands pirater, Frankrikes golfbil och Vitrysslands bidrag. Men det sistnämnda åkte ju ut redan i semin... =) Dessutom var Björn Gustafssons insats klockren. Haha.

I förmiddags skrev jag klar min sista uppgift på utbildningen! =) Känns riktigt skönt. Jag och G räknade ner på msn och lämnade in våra uppgifter precis samtidigt. ;-) Hon kommer eventuellt och hälsar på mig nästa helg. Hoppas hoppas det blir av, skulle vara hur kul som helst. =)

Vi har vart på 18-årskalas idag och firat Joel. Han fyller på tisdag, men kalasandet ägde rum idag. God mat, fint väder och trevligt sällskap, mycket bättre blir det inte.

Var ut och gick när vi kom hem igen. Såå underbart väder. Det är så härligt och det är så vackert ute nu. Såna här dagar är det svårt att tänka sig att man ska flytta ifrån det här. Jag gillar alla åkrar och skogen här. Men vi får väl hoppas att havet är minst lika vackert därnere.

Var och tankade min bil ikväll också. 638 spänn, är inte det hutlöst dyrt så säg! Och då var inte ens tanken sådär jättetom än. Kommer ju inte ha råd att åka i den.

Snart måndag och dags för en ny vecka igen. Är inte det härligt så säg.

Nu ska jag surfa iväg och se vad Markus Larsson skriver om gårdagens final.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0