Fyra nyanser av grått

Solen lyste med sin frånvaro idag, istället var det grått och trist ute. Tog med frukosten ut på balkongen imorse, men fick ge upp och gå in igen, blåste kallt och var inte det minsta skönt. Inne blev jag sen kvar större delen av dan. Har läst en uppsats som vi ska opponera på imorron, då våra uppsatser ska examineras. Kom på nu sent ikväll också att vi måste ha en powerpoint-presentation på vår uppsats, så det har vi hastigt knåpat ihop.

Har fått lite nytta gjord här hemma idag också, även fast jag bara suttit inne. Har tömt rummet på grejer och städat, så nu har jag plötsligt fått mycket mer plats. Tidigare har jag sett mig själv i Lyxfällan framöver, och idag insåg jag att jag nog skulle platsa alldeles förträffligt i Rent hus också. Käre värld vad mycket damm det kan samlas. =) Men nu är det rent och fint igen.

Har inte suttit inne riktigt hela dan, utan det blev en liten promenad också. Gick ner till biblioteket och lämna en bok, men sen gick jag hem igen. Dels regnade det och dels fick jag skavsår, så det var inte speciellt kul. Men ändå svalt och skönt på nåt vis. Gick och muttrade för mig själv över de dåliga plåstren jag köpte på Dollar sist. Jag tänkte vara förutseende och klistra dit ett plåster så att jag inte skulle få några skavsår, men det lossnade innan jag knappt satt foten utanför dörren. Så dåliga plåster står högt på min minus-lista idag.

Nu sitter jag och tittar på Sprängaren. Var länge sen jag såg den nu.. Men nu är det nyheter, och jag är så less på alla dessa pauser. Jag brukar inte ha några problem med det, men ikväll känner jag inte att jag har något tålamod för sånt. Låt mig se klart filmen så jag kan gå och lägga mig sen, ffs.

Imorron ska jag upp tidigt och åka till Falun, så åter igen, håll tummarna för att jag lyckas hålla mig vaken. =)

Kommentarer
Postat av: Niklas

When it comes to plåster - Don't go cheap.

2008-05-12 @ 00:05:28
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0