Bal och sms

Hej hå i det fina vädret. Vad tjatig jag börjar känna mig som kommenterar vädret i varenda inlägg, men man kan inte annat när sommaren börjar göra sig påmind. =)

Idag var min sista dag på kliniken som student. Vi hade utbildning inför den nya tandvårdsreformen som träder i kraft den 1 juli i år. Mycket nytt... Tur att man är ny så man får lära sig det här nya från början. Det blev rätt segt att bara sitta och lyssna hela dan, när man hade kunnat ligga ute och steka istället. Menmen. Vi gick ut och käkade sen, och kliniken bjöd så man ska väl inte klaga. =)

Hann bara hem och vända, sen for vi till Kilafors och kollade på lillasyster och resten av alla blivande studenter som hade studentbal ikväll. Mycket fina klänningar och en del roliga transporter.

Min mobil brukar inte göra mycket ljud ifrån sig, men ikväll har den verkligen gått varm. Sms inkom från inte mindre än fyra grabbar som jag normalt inte har nån sån där jättetät kontakt med. Så det var ju lite komiskt att de alla valde samma kväll att sms:a på, och dessutom inom loppet av bara någon timme.

Och som svar på kommentar på senaste inlägget, det var inte den arbetaren jag antar att du tror att det är iaf. ;-) Däremot ingick den-arbetaren-jag-antar-att-du-tänker-på i de tidigare nämnda fyra.

Ikväll är jag för trött för att ens se Grey's anatomy. Ligger med mina parod-diagnoser nu och tänkte kolla igenom ytterligare en gång inför morgondagens examination. Nu är det bara timmar kvar tills jag, med lite tur, kan vara klar med min utbildning. Hur nice är inte det?

Dagens promenad var mest en pina, har så ont i ena vaden så jag fick halvt halta mig fram. Mindre bra, hoppas det går över snart.

Nu ska jag torka håret och sussa sen så jag håller mig vaken och kvar på vägen imorronbitti. Ska vara i Falun redan 8,30, blir en tidig morgon med andra ord.

Lev gott och ha det väl.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhopp!
spana gärna in min blogg och lämna en liten kommentar så blir jag glad :)
puss, ellenslife.blogg.se

2008-05-28 @ 21:26:21
Postat av: Niklas

Det känns som att jag är totalt utfryst ur ditt liv nu. =P Taskmört!!!! ;P

2008-05-29 @ 12:37:51
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0