Ännu lite närmare examen...

Så var examen ännu ett steg närmare. Idag var vi i Gävle på patientfallsseminarium. Lite sådär smånervöst förstås, speciellt när min film skulle visas. Men det gick bra. Även om det är jobbigt att se sig själv på video så är det faktiskt himla nyttigt. Man ser sig själv på ett helt annat sätt och ser så mycket tydligare vad man kan förbättra och tänka på i framtiden. Så skönt att det är överstökat. Nu är det bara skriftliga vårdanalysen och muntliga slutexaminationen kvar, sen är det klart! Om 8 dagar kanske allt förhoppningsvis är över om man inte åker på nån komplettering... Och det är väl skönt iofs, men som jag kanske tidigare nämnt, det kändes mycket roligare att ta studenten. Men det vet man ju inte, det kanske blir hur kul som helst att ta yrkesexamen också. =)

Igår var jag på kliniken och hade egna patienter. Hade tid hos frissan sen, klipte lite toppar.

Och i Sverige idag har de försökt spränga ett kärnkraftverk i mina framtida hemtrakter. Hoppas läget är säkert innan jag kommer på plats. =p
Och en bro har rasat uppe i Härnösand. Vår granne jobbar på den bron och var bara en bit därifrån. Tragiskt för de stackare som stök med.

Nu Grey's anatomy.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0