7,561 km

Idag skulle jag egentligen ha slutat redan 12,30. Underbart härligt skulle jag ha tyckt för bara några veckor sen, men nu är jag så rastlös att jag inte står ut med tanken på att vara ledig så länge. En hel dag att slå ihjäl. Därför tog jag två timmar extra idag. Följde med till BVC och kollade runt. Så tar jag lite sovmorron två mornar framöver istället. Kommer alltså sova bort de timmarna istället, kan inte bli bättre.

Ikväll har jag, tro't eller ej, vart ute och gått. En lite ny runda idag. Enligt hitta.se's mätningar gick jag en sträcka på7,561 km. Enligt deras beräkning skulle den promenaden ta 1h och 16 min, men för mig tog det åtminstone 1,5 h. Dom räknar tydligen inte med alla backar och berg jag har att bestiga innan jag är hemma. =p
Rolig finess det där, med att mäta avstånd.

Imorgon är det lång dag på kliniken. Lovely.

Nu är jag för en gångs skull riktigt trött, och halleluja vad skönt det ska bli att släcka lampan och sussa sött nu. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Din galning!

2008-05-08 @ 15:49:12
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0