Update

Dålig uppdatering på senaste tiden, men ändå kan de senaste dagarna sammanfattas med ett enda ord egentligen; sol. Jag har legat strandad i min solstol och inte flyttat mig om det inte var absolut nödvändigt. =) Har vart alldeles underbart. Igår var vi och premiärbadade. Jag trodde faktiskt inte att jag skulle våga mig i, men vattnet var förvånansvärt behagligt ändå. Inte speciellt kallt. Jag var i hela tre gånger under den ungefärliga timmen vi var där. Det är mycket för att vara mig! =) Skulle ha blitt en fjärde gång också om jag inte blivit nedskvättad med vatten. =p

Idag har jag skjutsat farmor till sjukhuset i Bollnäs, så det blev ett avbrott från solen några timmar. Det kanske var lika bra det. På vägen hem tänkte vi köpa getost, men den var slut. Var på jordgubbsjakt också, och fick tag på till slut. När jag lämnat av henne igen åkte jag till stugan i Ryggesbo och tog mig ett dopp. Så härligt,ensam på en egen strand, en sjö, strålande solsken och årets första jordgubbar på det. Mycket bättre än så blir det inte. =)
När jag kom hem sen igen gick jag och la mig, gissa vart..? =p Korrekt, solstolen. Låg och läste och hade det bra. Usch vad trist det kommer kännas att börja jobba sen om vädret fortsätter så här. =)

Ikväll håller jag på och rensar upp och städar lite smått. Det ska nämligen festas i dagarna tre nu framöver, iaf för mig. Imorgon tar lillasyster studenten, så då blir det (nästan) fulla stugan. På onsdag sen ska vi ut med klassen och bowla och käka. Efter mycket om och men har jag kommit fram till att jag åker hem igen efter middagen sen. Tänkte höra med en bekant om jag kunde stanna kvar, men nej. Jag vill hellre hem. =) Och sen på torsdag då är det min "Stora" dag. Examen. Även om det inte känns nåt speciellt alls fortfarande. Kanske bra iofs, att inte ha några som helst förväntningar. Då kan det bara bli bättre. Även då blir det fulla stugan med folk.

Och sen ytterligare två dagar senare sticker vi till Frankrike. Men den resan försvinner liksom bara i allt ståhej som är nu. =) Om en vecka är vi nästan hemma igen, svårt att tänka sig.

515057-2

Premiärdopp 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0