Trött

Hey folks.
Imorse var det bra nog tungt att komma ur sängen. Hamnade på en lite spontan filmkväll igårkväll (och nej, jag fick inte välja film......) och kom inte hem förrän närmare midnatt. Så det blev inte så många timmars sömn inatt som jag kanske hade önskat, men det gör just ingenting. Det var trevligt ändå. Dock har jag gått och smågäspat hela dan. Jag behöver min stackars obefintliga sömn...

Och idag var det jobb för hela slanten. Var uppsatt på ass hela dan. Det är jag iofs alltid numera.. =p Hade extra långt klinikmöte också, och det var rätt soft att bara sitta och lyssna i 1,5 timme. Mötet inleddes med att jag och Tony fick ett "officiellt välkomnande". Tackar vi för. Sen dess har alltså min dag mest bestått av att sitta breve på undersökningar och langa grejer vid lagningar.

Farmor tippa kull inatt och har spenderat dagen på akuten, så vi var dit en sväng ikväll och kollade läget med henne också. Inte lätt att bli gammal, minsann.

Var ut och gick en timme för en stund sen, och hejade på halva byn kändes det som. Typ halva kliniken, släktingar, grannar och annat löst folk. Det kommer jag nog sakna när jag flyttar. Att inte känna igen nån alls. Här hemma möter jag alltid nån jag känner igen.

Nåväl. Det får vara allt för nu. Ska slänga i mig nånting att äta, och sen blir det sängen. Förhoppningsvis hinner jag få några fler timmars sömn inatt....

So long.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Men tänk så skönt det kan vara också att ingen vet vem man är.. =) Det tycker jag är kanon iaf. Man behöver inte försöka hålla sig i nån gammal roll man haft sen skolan utan kan gå och sätta sig i precis den roll man själv vill ha.

2008-06-16 @ 23:03:04
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0