Trött

Halloj gott folk.
Idag har jag, och många på kliniken med mig, vart alldeles jättetrött. Inte en sån där jättebra dag att jobba över med andra ord, men det var jag tvungen att göra. Har därför spenderat över 10,5 timme på jobbet idag. Gäsp. En intensiv dag med högt tempo och nånting att göra precis hela tiden, så ikväll vet jag en som kommer somna gott. Hur som helst har det gått bra. Patienten som inte pratade svenska och behövde tele-tolk uteblev, så det slapp jag. Rätt skönt, jag var lite smånervös för hur det skulle gå.

Nu ska jag fara ner med en bil åt lillasyster tills hon slutar jobba ikväll, och sen gå hem. Blir ingen lång promenad ikväll. En kortis bara, sen dusch och förhoppningsvis sen raka vägen i säng. Jag skulle kunna somna stående och känner mig som en levande död. Gäsp igen.

Kommentarer
Postat av: Han som alltid ska vara värst

Haha återkom när du jobbat 13 timmar första gången... ;)

2008-06-24 @ 02:27:54
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0