TH HB

Så har jag härmed avverkat min första dag på jobbet som tandhygienist. Kändes inget speciellt egentligen, jag har ju vart där hela våren redan känns det som. Jag var mest på ass, men hade en av mina egna patienter som jag haft under utbildningen. Och den enda skillnaden egentligen var att jag numera skriver under min daganteckning med /TH HB, istället för /TH-stud HB som jag tidigare använt mig av. =) Det kändes iofs lite ovant och kul, men annars.. Nja. Ingen skillnad direkt.

Får se om jag orkar ta tag i städningen nåt mer ikväll. Tänkte ut och gå när jag kom hem från jobbet, men det började regna. Så jag får nog ta det lite senare. Iofs regnade det igår när jag var ute också, och ingen har väl dött av lite regn. Annars hoppas jag åter igen på en tidig entré i sängen ikväll. Så säger jag jämt, men det blir aldrig av. =p Igår läste jag iaf ut boken som jag hållt på med några dagar, Underbar och älskad av alla av Martina Haag. Kändes lite ovant med en så "lättsmält" bok, om man jämför med boken jag läste för nån vecka sen om tsunamin. Rätt saftiga kontraster. =) Så får se om jag sätter igång med nån ny bok ikväll, går ju ändå inget sevärt på tv nu för tiden. Förresten så fick jag en Cosmopolitan på posten idag, jag har tydligen signat upp mig på en ny prenumeration där. Så jag kanske får ta mig igenom den.

Och ang. geting-diskussionen, så himla lätt är det inte att bara sitta still när man är fånge på en sten mitt ute i vattnet. =p Men till nästa gång ska jag försöka dra mig till minnes att blåsa. Inte veva.

Det var allt för nu.
/TH HB

Kommentarer
Postat av: Niklas

Att inte veta vilka tidningar man betalar för är ännu ett dåligt ekonomiskt tecken inför framtiden.. ;)

2008-06-13 @ 01:51:01
URL: http://niklasw.blogspot.com
Postat av: jessica

om du har läst boken underbar och älskad av alla så borde du se filmen oxå! den är så himla bra den!

2008-06-14 @ 12:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0