Student

Idag tog lillasyster studenten. Vid 12-tiden kom de ut på balkongen och sjöng student-sången, och så småningom tågade de ner till Öjeparken. Same procedure as last year, alltså. ;-p Det var riktigt varmt och jag, Maja och Julia höll oss i skuggan. Det bjöds på snittar som var helt otroligt goda! Fanns olika sorter, och den med skinka och den med räkor var riktigt smaskens. Mums.

Senare kom hela släkten hit och firade som sig bör. Som alltid är maten ett äventyr. Vi roar och med att äta fån varandras tallrikar och hittar på bus. =p Mitt mjölkglas blev ganska omgående utspätt med Champis, t.ex. OCh kolsyrad mjölk är ju ingen hit, så jag fick gå och hälla bort. Tack för det, Olle. ;-) Sen gav jag igen för gammal ost och snodde jordgubbarna från Pelles tårtbit. Håhå jaja, vad kul man kan ha. =p
Min mobil var populär idag, jag fick hålla hårt i den för att få ha den ifred. Men så helt plötsligt när jag hade annat för mig i två sekunder så fick Pelle tag på den helt plötsligt. Nyfikna ni. ;-p I övrigt har jag pussat på Olle, han fick panik, drog och slet mig i håret för att komma loss, och busat med Kalle.

Folket blev inte kvar så väldigt länge ändå, så jag hann ut och gå i 1,5 timme. Skickade sen iväg pappa att tanka min bil. Sen hade jag tänkt skölja av den lite pollen, men då började Desperate Housewives, så jag delegerade den uppgiften åt honom också. =)

Spenderade sen massor av tid i duschen med hårinpackning, ansiktsmask och allt vad det nu var. Redo för en sista kväll med klassen imorron.

Och apropå det så ska jag gå upp och fxa matlåda till lunchen imorron, och sen gå ut i stugan och lägga mig. Kommer vara ovant nu att behöva kliva upp tidigt.. Usch vad trist att behöva åka den där tråkiga, långa vägen helt själv igen. Suck. =p

Var upp på kliniken idag och lämnade pengar för Tupperware-grejerna jag köpte på partyt förra helgen. Tandläkaren som skulle ha pengar var upptagen med patient just då, så jag fick lämna det i hennes fack så länge. De hade ordnat med alla papper för mig också, tills jag börjar jobba. Tyvärr hade de skrivit fel datum, så jag vet inte om de måste ändra nånting.. Men det löser de nog.

Som sagt, matlåda och läggdags. 

Kommentarer
Postat av: Niklas

"Min mobil var populär idag, jag fick hålla hårt i den för att få ha den ifred. Men så helt plötsligt när jag hade annat för mig i två sekunder så fick Pelle tag på den helt plötsligt."

Låter farligt!

2008-06-04 @ 18:41:34
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0