Stress

Lämnar ett litet livstecken även idag. Har klarat av ännu en tokstressig dag på jobbet. Ska bli lite skönt nu faktiskt att jobba med en annan tandläkare några dagar, med förhoppningsvis lite lugnare tempo.

Var ute och gick en stund tidigare. Fick sällskap idag, min mor följde med. Hade inte tänkt gå så långt, men det blev en timme idag också. Sen blev det soffläge och Allsång på Skansen. Jag tål inte Arja Saijonmaa. Lipsill, jag förstår att dom inte haft med henne tidigare. Hon har ju EN känd låt som kom för flera decennier sen, varför skulle dom ha frågat henne egentligen? Nej, det ger jag inte mycket för. Jag lämnade tv-rummet i protest. =p

Skickade nyss iväg en order på LaRedoute också. Från början var det bara tänkt att det skulle bli en bikini, men ju mer jag tittade, desto mer blev det såklart. Notan slutade på 1300 nånting. Men nästan allt var på rea, så jag fick massor för pengarna och sparade dessutom nästan 500 spänn. =)

Kommentarer
Postat av: Niklas

Som sagt, lyxfällan nästa...



Du hade sparat inte mindre än 1300kr på att inte köpa något, och säkert 1000kr på att bara köpa bikini. Tänkt på det?

2008-06-25 @ 12:14:57
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0