Nyutexad!

Ja, så var examen över, så jag antar att jag kan kalla mig tandhygienist nu... =) Själva ceremonin var trevlig. Tal hit och dit, och vi fick våra broscher. Fika, och sen fotografering och massa kramar utanför kyrkan innan vi skildes åt. Sen skildes HK06 åt för alltid. ;-) Det var riktigt varmt, sminket rann och jag vet inte hur många bilder jag har kisat på idag. Kom hem för en stund sen. Karin, Patrik och barna var här nyss och lämnade ett presentkort på Hemtex åt mig. Snällt. =) Fick så fina blommor av dom när jag tog studenten också.. Tur man har snälla grannar. ;-)

Nu ska jag lägga mig och vila en stund innan firandet fortsätter om 45 minuter...... Gäsp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0