Midsommardagen

Idag sov jag till 11,30 och låg kvar i sängen till efter 12. Minns inte när jag senast sov så länge. Men å andra sidan minns jag inte när jag senast släckte lampan vid 03,40 heller, så det jämnar väl ut sig.

Idag har jag vart ute och gått 1,5 timme med Jessica, runt Ullungen. Skönt att komma ut, men det var lite för varmt. Skulle ha valt lite andra kläder. Men det ska man väl inte gnälla över.. Kom på när jag satt i bilen till henne att jag ju faktiskt drack igår, så egentligen kanske det inte var sådär jättesmart att köra bland det första jag gjorde idag. Hur som helst så bestämdes att vi ska iväg och kolla läget i Jössebo ikväll. Ikväll blir det jeans eller nåt annat hellångt på benen, myggorna hade kalas på mina vader och fötter igår, så jag håller på att bli tokig idag.

Sen jag kom hem har jag duschat, ätit och lagt in massa ny musik i iPoden. Så nu har jag lite nytt att lyssna på. Eller nytt är väl fel ord kanske, har haft de där skivorna i bilen och lyssnat på dom en hel del där, så nån direkt nyhet blir det väl inte kanske.

Nu är det 1,5 timme kvar tills jag ska iväg, och 2,5 timme kvar tills det drar igång på Jössebo, och här sitter jag redan startklar. Vad göra nu då.....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0