Lugn söndag

Så börjar även denna långhelg gå mot sitt slut. Jössebo igårkväll var inte sådär jätteskoj. Vi var där 1,5 timme, sen åkte vi tillbaka till byn och åt kebab istället. Gott!

Idag har jag inte gjort något vettigt alls. Gick en timme för ett tag sen. Imorgon blir nog en spännande dag på jobbet. Ska vara med chefen och hans packade tidbok. Jag ska ha tre patienter själv först på morgonen. Om jag inte minns fel så är det en av patienterna som inte pratar svenska, så då ska vi ha telefon-tolk. Så det blir ju spännande att se hur det går.. Minns inte riktigt vad det var som skulle göras på den patienten. Och, åter igen om minnet inte sviker, så är det 45' dep innan fika. Kul värre.... Hoppas resten av dagen blir lugnare sen.

Mer än så har jag inte på hjärtat idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0