Fotboll

Hola Belgrad.
Igår såg jag hela fotbollsmatchen på storbild. Mitt livs andra fotbollsmatch tror jag, på tv iaf. Såg en hel Elfsborg-match för nån vecka sen, men utöver det är jag inte speciellt fotbollsintresserad. Har var på nån match på Örjans vall i Halmstad för några år sen, men det är ju lite annat när man är på plats. Hur som helst, matchen igår var ju spännande ett tag, och det var ju synd att spanjorerna smackade in ett till mål i sista minuten... Jag förstår mig inte alls på fotboll, så några djupare analyser ger jag mig inte in på.

Nu ska vi till stugan i Ryggesbo och fixa lite inför sommarn, fixa med vattenpumpen så att det finns vatten, och förhoppningsvis lägga ut bryggorna så att man kan åka dit nästa gång solen visar sig.

Gotta go....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0