En dag på stranden

Så var examen över. Det firades så det stod härliga till här igårkväll. De flesta kom. Vi åt mat och hade det trevligt. En precis likadan tillställning som det alltid är hos oss. =) Jag, Lisa, Jakob, Viktor och Oskar satt i hammock/solstolar och hade det bra, medan resten av grabbarna sprang runt som galningar och lekte jaga. =) De sista åkte hem vid 23 ungefär, och då gick jag ut och gick en timme. Det är så skönt ute den tiden på dygnet! Lite förvånad blev jag också att jag fick sällskap, Jessica kom och cyklade ikapp mig. =)

Nu kommer snart min moster och hämtar mig. Äntligen är jag ledig och utan planer en dag, så det blir en dag på stranden. Så nu måste jag gå och leta fram min sololja och steka på riktigt rejält. =)

Kommentarer
Postat av: Niklas

Ledin... jag spottar på dig virutellt.

2008-06-06 @ 12:07:14
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0