Bowling och middag

Så var det då dags för examen idag. Känns fortfarande inget speciellt. Det var rätt lockande att lägga sig i solstolen här ute på gården istället och ligga där och pressa idag. Men det kommer säkert bli kul det här också.

Igår var det sista dagen/kvällen på skolan och med klassen. Ungefär halva klassen var och bowlade efter skolan. Kan väl inte påstå att det är min starka sida direkt. För mig är bowling lika med nagel-massaker. Efter några kast var jag trött i armen och orkade inte riktigt få iväg klotet som jag hade önskat. En strike lyckades jag med och några spärrar. Men annars... Nja. Nån måste ju komma sist också.......

515057-4

Sen var vi alla på Harrys och käka. Skaldjurspasta hade jag beställt, och det var riktigt gott. Dock hade jag ingen koll på hur man äter en mussla, så den lämnade jag bort. Dessutom såg den ena musslan ut som en orm, så det var nästan så det började krypa i mig. Huua vad äckligt. Jag var hur trött som helst hela dagen och kvällen. Piggnade aldrig riktigt på. Begärde förgyllning av min trista tillvaro på vägen hem, så det blev lite sms-trafik. Som för övrigt är en bra anledning att hålla ännu hårdare i mobilen ikväll när alla nyfikna kusiner kommer igen. Och ang. senaste kommentaren, jaa, det hade kunnat sluta väldigt illa. Min mobil och dess innehåll är bara för mig och vissa få utvalda. ;-p

Igår när jag var på väg hem och satt och småslumra slog det mig också; SKOR! Jag har inte köpt några nya skor tills idag! Jag har inte ens tänkt på vad jag ska ha för några. Olikt mig. Och jag kan inte komma på att jag har några passande, så det får nog bli dom som jag hade på studenten. Det är ju ändå ingen som vet det.... =)

Nej, nu måste jag kila vidare, om en stund åker vi till Falun och tar examen! =)
På återseende.

515057-3

Bloggare in action.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0