Axmarbrygga

Pustar ut efter ännu en dag på jobbet. Var inte lika stressigt idag. Två egna patienter, men annars var det bara ass. Har inte haft sådär överdrivet mycket att göra.

Efter jobbet for jag och familjen till Axmarbrygga. Dels fyllde lillasyster 19, och dessutom firar mor och far 25-årig bröllopsdag just idag. Silverbröllop med andra ord. Åt gott och hade det trevligt, men nu är jag så mätt så jag rullar fram känns det som. Blir nog snart läggdags, ladda för sista dan på jobbet för den här veckan.

Och G, vet inte om du fått svar på din fråga nu kanske redan, men sommarjobbsdagen är iaf den 11 aug kl 13,30 i Bollnäs. Håller på till 19. Femkamp och grejer. Blir nog kul. =) Ska du gå?

Kommentarer
Postat av: Gullan

Jag fick mail om det idag.

Vill gå men e thyg ska prata med chefen om vi kan gå (är 3 sommarjpbbare), så om alla försvinner den dagen så är det bara 3 pers kvar på kliniken och tdl utan ass... får se vad chefen säger. Jag vill gärna med!

Ska du gå?

2008-06-18 @ 21:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0