Almanacka

Goderafton kära läsare.
Hamnade som jag tidigare nämnde i soffan på eftermiddan idag och såg på tv. Vilade ögonen en stund, och när jag tittade upp nästa gång var det ett helt annat tv-program på gång. Trodde inte att jag sov, men det gjorde jag bevisligen.

Hälsade på farmor och farfar en sväng. Farfar är en mycket glömsk man och har ingen större koll på så mycket längre. När vi skulle åka hem igen sa han "Å Hanna blir så fin hon sa". Kul komplimang iofs, men det jag blev mest glad över var att han kände igen mig och överhuvudtaget kom ihåg vad jag heter. =)

Var ute och gick en timme tidigare. Som vanligt. Sen hamnade jag här, har beställt en personlig almanacka. Ska bli spännande att se hur resultatet blir. Nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis, och sen sätta mig en stund och dricka nåt gott och prata lite strunt med mor. Har en ganska bra aning om vad samtalsämnet kommer bli..... ;-)

Kommentarer
Postat av: jessica

Har faktiskt träffat på din farmor och farfar genom jobbet..=) Dom var så söta och fint hus dom bor i..får du allt ta över sen :P... Trevlig midsommar!

2008-06-20 @ 13:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0