Ingen vanlig dag...

Och snart är det slut på helgen, så imorron börjar officiellt min semester. Eller arbetslösheten eller vad man nu kan kalla det, ledighet iaf. =) Igår var jag och mamma till Glössbo och kollade på möbler, och sen var vi till Majas i Rengsjö. Sen spenderade jag eftermiddagen/kvällen åt tårtbakning. Började vid 16, och var klar strax före 21. Så ikväll ska det ätas tårtor så det står härliga till! Idag är nämligen ingen vanlig dag, för det är Olles födelsedag. Hipp hipp hurra för honom idag! Därför ska vi snart iväg och fira honom nu. 

I väntan på det sitter jag här och försöker fördriva tiden. Lyckligtvis med det bästa sällskapet på msn, så vi har hunnit snacka en hel del under några söndageftermiddags-timmar. Det är en väldig tur att msn finns även nere i södern, så denne bäste vän finns med mig även där. Även om han inte är så trevlig jämt så vet jag nog att han gillar mig ändå. Hälsningar från din Jane 4-ever. =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0