Tågresa bokad

Nåja, lite bättre har det gått på jobbet idag. Fortfarande fullt upp. Raster har vart en sällsynt lyx den här veckan. På eftermiddagen idag hann vi dock med rast allihopa, och festade till det med glass och körsbär (jordgubbarna var slut på ICA...). Sen uteblev sista patienten, så chefen lovade oss att vi fick gå hem tidigare. Skönt.

När jag kom hem sen ringde jag efter mormor som har vart lite nere de senaste dagarna eftersom hon tagit bort hunden sin. Därför ringde jag hit henne, och vi bokade tågbiljetter så hon ska följa med mig till södern när jag flyttar. Frågade en kusin också om hon var intresserad av att följa med, varpå svaret på msn blev "Skämtar du? :-O :D Ja, vad roligt!" , så hon avbokade sina andra planer den veckan och kommer med hon också. Känns jättekul måste jag säga. Får lite sällskap där nere. Hoppas att det blir bra väder bara så kommer vi nog kunna få det hur mysigt och bra som helst. Så nu måste vi bara hitta på nåt skoj att göra.

Nåväl, det får vara alltför nu. Nu blir det en snabbdusch och sen läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0