Sommar och soliga dar

Dålig uppdatering de senaste dagarna, men det har inte hänt nåt speciellt så jag har inte haft nåt att skriva. Har jobbat och stått i.

Idag slutade jag lite tidigare än vanligt, kl 14 närmare bestämt. För en gångs skull var det faktiskt riktigt fint och varmt väder idag. Åkte hem och parkerade mig i min solstol en stund. Hälsade på mormor en sväng. Därefter spenderade jag resten av eftermiddagen hos grannen och hunden. Jag låg i solstolen och hade det bra medans han tvättade sin bil, hunden höll sig i skuggan. Så småningom gjorde även Jonas mig sällskap i solen. Blev kvar där några timmar, och senare var jag och syster till farmor och farfars stuga där jag tog mig ett dopp. Var underbart skönt i vattnet, jag var i och simmade två gånger. Trots att klockan var nästan 8 då så var det inte alls kallt. Lovely. Sen blev det en promenad när jag kom hem, och sen dess har vi suttit och på balkongen och umgåtts.

Idag har typ alla gått på semester, utom jag känns det som. "Bara" två veckor kvar.......

Kommentarer
Postat av: Niklas

Sen är det ju flyttdags också! Hihi! Vad kul det ska bli. =)

2008-07-05 @ 11:55:07
URL: http://niklasw.blogspot.com
Postat av: Anonym

åh du har bara två veckor kvar!! skönt. jag har 4 veckor.. =)

2008-07-05 @ 20:43:14
URL: http://asyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0