Less

Suck, nu är jag så less på att jobba så jag vet inte vad. Alla andra är lediga och gör roliga saker och jag sitter där jag sitter och kan inte göra nåt kul alls känns det som. Inte roligt alls. Ett sms var det enda som livade upp min i övrigt kassa dag idag; "Du var då helt klart den hetaste person jag har sett i tandläkarkläder".  Haha. Tack för det, you made my day.

Och nyss var det Skansen, lillasyster och kusin var där. Kusin syntes i rutan ett flertal gånger, men syster syntes inte till fast de stod precis breve varann. Får kolla närmare på det vid senare tillfälle.

Nu ska jag kila ut till min säng och ladda för ytterligare en dag på jobbet. Vill inte mer nu.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har det hänt nåt spec som gjort att du ledsnat?



Och av vem fick du ett sånt sms...!! Ingen har sagt så till mig förut :(

2008-07-09 @ 18:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0