Hammock-läge

Och äntligen behagade solen visa sig idag och vi fick återse Räken igen. Det var rätt blåsigt och kallt stora delar av dagen, men emellanåt var det faktiskt riktigt skönt. Det blev ett dopp, men det var banne mig inte skönt vill jag lova. 19 grader och jättekallt. Brrr. Men det var efterklängtat med sol, så jag hoppas det håller i sig.
Igår var bara en slapp-dag, jag var inne hela dagen och gjorde inget vettigt alls, förutom att rensa ur en och annan gammal låda med gamla saker. Slängde massor. Sen hade jag fullt upp med att svara på alla sms, av någon anledning var det hög sms-trafik igår, de strömmade in hela dagen. Kändes som jag hade kontakt med varenda människa jag känner igår, alla valde att sms:a då. Idag däremot har sms:en lyst med sin frånvaro. =)
Och som jag kanske nämnt tidigare så var jag och skaffade mobilt bredband förra veckan. Just nu ligger jag därför ute i hammocken och suger i mig de sista solstrålarna för dagen och lyssnar på gräsklippare och vedklyvar som låter nånstans längre nere i backen. Inte så tokigt alls faktiskt, prisa herren för mobilt bredband! =)

Kommentarer
Postat av: jessica

I helgen skulle de vara perfekt om jag oxå fick bada i räken..=) jobbar till 12 både lördag och söndag så vi kanske kan göra det???

2008-07-23 @ 12:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0