Gångna helgen

Det fina vädret från i fredags höll minsann inte i sig. Igår var vi till farmor och farfar en sväng och kollade läget, och eftermiddagen sen spenderades hos moster där det fikades och buzzadorades. Var ut och gick/sprang en timme på kvällen, och sen såg vi Morden i Midsomer från tidigare i veckan.

Idag såg jag och syster film på förmiddagen, och sen drog jag bara omkring och gjorde inget särskilt, klädde inte på mig ordentligt förrän 3-tiden nånting. Då åkte jag och köpte hårfärg och pratade lite med G i telefon. Inte ofta det händer, så det var ju trevligt att höra hennes röst igen. =) Sen blev det färgning, så nu är jag mörk igen. Så gott som svart, men det bleknar väl snart. Nu sitter jag och väntar på att sista lagret nagellack ska torka. Det är väl inte så bra egentligen med tanke på att jag ska på jobbet igen imorron, men jag kunde inte hålla mig.

Ikväll blir det nog tidigt i säng. Imorron ska jag jobba 7,30-18,30. Suck, snacka om intensiv start på veckan. Gäsp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0