Ett inlägg som alla andra....

Inte blev det mycket mer gjort på jobbet idag heller. Dubbel ass, så det blev inte så mkt jobb över åt mig. Höll åter igen hus en hel del i tray prep och reception. Från och med idag är det ju ny tandvårdsreform, så lite strul med datorer och teknik har det vart idag, men inte fullt så farligt som man hade kunnat befara. Har gått relativt bra ändå.

Låg ute i solen när jag kom hem. Var inte sådär jättevarmt, men det var skönt ändå. Hade tänkt ta ledigt från promenad idag, men kunde inte hålla mig. Blev en kortis-sväng på en halvtimme. Så nu kan jag med gott samvete trycka i mig lite chokladtårta framför Allsången... ;-)

G, hur har det gått med sommarjobbsdagen? Kan du komma med?

Kommentarer
Postat av: Gullan

Jag frågade idag om det. Hon kanske skulle kunna fixa det sa hon. Och fråga, om det går, ska du gå då?

Tänkte efter och sa nej. Orkar ej åka till Bollnäs... sen är jag i receptionen hela dagen den dan, och det vill jag inte missa.!

Så du får gå tsm med T...!!

2008-07-02 @ 22:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0