Onsdag

Och här sitter jag nu tillbaka hemma i mitt småländska kök. Har haft det riktigt bra hemma med familj, släkt och vänner. Åkte tillbaka i måndags och stapplade in genom dörren vid 22,30. Sen dess har det vart full fart på jobbet igen. Vi är rätt lite folk nu, folk är sjuka hit och dit, och dessutom har det blivit officiellt nu att två av våra tandläkare slutar nästa vecka, så snart blir det ännu färre folk på kliniken. Har vart rätt lugna dagar i veckan som sagt, igår var vi på nån information på socialtjänsten, och idag spenderade vi hela förmiddagen på Munken där vi blev informerade inför nylanseringen av frisktandvården i januari. Eftersom flera sköterskor är sjuka har vi fått hoppa in och assistera när vi haft återbud, och det är skönt med omväxlingen.

Idag har jag vart riktigt effektiv sen jag kom hem dessutom. Har under de nästan 2 timmarna jag vart hemma hunnit med att diska, tvätta fyra tvättmaskiner, handtvättat underkläder, bytt och vädrat sängkläder, lämnat tomlådor nere i källaren, städat hela lägenheten utom badrummet och lagat mig lite mat. Bra jobbat, eller vad?! =) Så nu har jag all rätt att sätta mig ner i lugn och ro och titta på Bonde söker fru om en stund med godispåsen jag köpte på karamellfabriken efter infon på Munken idag! =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ett tips Hanna så du slipper tvätta dina BH:ar för hand!: Köp dej en nätpåse från t,ex HM som är till för att stoppa i BHn (BH:ar) i å sen stoppa in den i maskinen! Så mycket bättre å så mycket på att spara sin dyrbara tid! Alla borde göra så när det väl finns..har själv alltid använt en sån...=)

Tänkte bara tipsa dej eftersom du skrev att du hade handtvättat dina underkläder...

2008-12-04 @ 20:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0