Lugn söndag

Usch vilken dag..! Blev nog lite för mycket av det goda igår, så idag mår jag som jag förtjänar. Var ut och gick en timme mitt på dan, sen har jag legat hemma på soffan mer eller mindre hela dan och inte gjort något vettigt alls. Skönt! Förhoppningsvis piggnar jag på ordentligt till jobbet imorron. Har lång dag imorron, så det skulle ju vara drygt att vara trött då. Just imorron blir alltså lång och allmänt seg antagligen, men i övrigt kommer det nog bli en bra vecka! Vi får flera besök till kliniken. Dels kommer Lena och handleder oss, då ska vi börja beta av våra långa granska-röntgen-listor. Senare under veckan kommer en dam från Oskarshamn och ska tipsa oss om vad vi kan ta upp ute i skolorna sen när vi ska dit i början på nästa år. Dessutom kommer gay-prellen Lennart och ska prata lite med oss alla, blir nog lite Nisse Simonson-stuk skulle jag kunna tänka mig. Kommer nog bli toppen. Och inte minst, på fredag ska vi sluta tidigt och sätta oss på planet till Sthlm vid 13-tiden, Globen och Idol-finalen - Here we come! =)


För övrigt gillar jag ComHems nya reklam, det svänger ju om gubben.
Det går så fort, du får så mycket gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0