Klantigt

Verkar inte bättre än att jag tappat bort min almanacka i USA. Senaste minnet jag har av den är på hotellet på Manhattan, sen dess har jag nog inte sett den. Chansade och skickade ett mejl till hotellet och frågade om dom hade sett dn, får väl se om dom svarar. Det taskiga är att jag la ur flera kort ur plånboken som jag inte skulle behöva där, och dom la jag i almanackan. Minns inte riktigt vilka eller hur många, men de jag kommit på hittills är Volvokortet och Ikeakortet. Troligtvis var det fler också, men det kommer jag väl på eftersom. Därför har jag nu ringt och spärrat Volvokortet, inom en vecka kommer ett nytt. Ikeakortet får man ansöka om ett nytt på varuhuset. Onödigt värre..!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Förlåt men nu får jag faktiskt belöna dig med en stor fet dumstrut. "jag la ur flera kort ur plånboken som jag inte skulle behöva där, och dom la jag i almanackan."





Varför i herrans namn inte lämna dom hemma isåfall? =P

2008-12-04 @ 23:38:43
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0