Keeps getting better...

Hallå i lådan!
Idag har vart en rätt halvseg dag på jobbet. Egentligen skulle gay-prellen ha kommit idag, men han fick tydligen förhinder så min tidbok hade ett enda stort hål idag. Hoppade in och assisterade istället, så helt sysslolös var jag faktiskt inte. Däremot blev vi sena över lunchen, så jag mötte de andra i dörren när de var klara med sin lunch. Men det var faktiskt riktigt skönt att sitta själv också. :) Efter jobbet sen åkte jag och Karla en sväng till Kalmar. Kollade runt i lite affärer och käka på Burger King. Kom hem för en stund sen, har duschat och börjat packa så smått inför helgen. Imorron far vi, imorron den här tiden sitter vi i Globen! :) Kul.

En stund var allt lite halvdeppigt på förmiddagen idag, men så plötsligt händer det. Jag säger som Christina Aguilera, keeps getting better! ;-)

Men å andra sidan, vad vet egentligen en 22-åring om livet..? =p

Kommentarer
Postat av: Niklas W

Mer än en 12-årig kanske? Eller var det en kuggfråga?

2008-12-12 @ 09:53:46
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0